KURSUS ELEKTRIK SEPARUH MASA

Read More

 

Pautan Pantas

Log Masuk

Alumni

No. Kad Pengenalan
Katalaluan


Pendaftaran bekas pelajar KKTM dan IKM
Lupa kata laluan? Sila klik disini

Pelajar

No. Kad Pengenalan
Katalaluan


Lupa kata laluan? Sila klik disini

Staff

No. Gaji
Katalaluan


Lupa kata laluan? Sila klik disini

Kalendar

September, 2014
S M T W T F S
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Pelawat

  Pelawat online

MUHAMMAD SHAFIQ HAFIFI BIN MANSOR
MUHAMMAD TAUFIK BIN MOHD NADZIN: Mana nak dapat blik surat tawaran kemasukan ke kktm..
muhamad amirrul rashid bin aziz: assalamualaikum...sape tahu result pemohonan kktm ble kuar
WAN MUHAMAD HAKIM BIN JAMALUL ZAMRI: mcm mana nak tngok result setiap sem
MUHAMMAD AFIFUDIN BIN NOORAZLIN: mcm mne nk tengok pointter sem1 yew ... mnx tolong kawan2 semua aja sket
MUHAMAD AZIM FARHAN BIN AZLAN IZUDDIN: saya pelajar ikm besut kos sijil teknologi kejuruteraan elektrik domestik & industri nk tanya kalau nk sambung blaja kt ikm sik blh ker x.??
MUHAMMAD ABDUL HADI BIN SAHARUM: assalamualaikum..
macam mana nak tahu keputusan permohonan A4 keluar
MOHD HAMI HAZWAN BIN HASBULLAH: saya pelajar ikm beseri kos automotif elektonik kalau saya nk sambung kt kktm kemaman bleh k tak???
AZRIE BIN MOHAMED ASMAYATIM: a'aaah .. mcm mne nak tau kite sidang ke brape ke brapee ye ...
AZRIE BIN MOHAMED ASMAYATIM: yeaaahh daah sttle meeehh
MUHAMMAD FARRIS BIN AZIZ: isi borng kpg nie x leh back balik ke???
salah isi nie...adoiii
MUHAMMAD FIRDAUS BIN ALI SABRI: Salam..
YUSELINDA BINTI YUSOF
MOHD NORIMAN BIN JOHAN: saya dh isi borang maklumat tu tapi saya tak jumpa soalan cm mn nk tw berapa ramai ahli keluarga yang boleh hadir ke majlis konvokesyen tu nanti...tolong beri maklum balas....
ABDUL HAKIM BIN ABU BAKAR: mcm mane nk tgk result untuk sem 3 punya.saya baru hbs beljar dari ikm jb
MOHAMAD YUSRI BIN RAMLAN: salam mcm mna kta nk tahu sidang kita
MUHAMMAD ASYRAAF BIN ARIFFIN: assalamu'alaikum kawan2.. kajian pengesahan graduan dah boleh diisi sekarang. kepada yang belum isi boleh isi sekaramg sebelum terlambat.. ok wassalam.
MOHAMAD LUQMAN BIN MOHD ROSSUZAZEI
MOHAMAD SYAFIQ BIN RADUAN
MUHAMMAD ZAKIUDIN BIN JAAFAR
MUHAMMAD ZAKIUDIN BIN JAAFAR: macam mana nak tau sidang kita . ?
AZREMY BIN MUHAMAD: Assalammualaikum saya ucapkan kepada guru2 elektrik di ikm besut pada tahun 2002 yang telah mengajar say tentang apa itu ertinya kehidupan yang berguna. Saya doakan guru2 saya dalam keadaan dirahmati oleh Allah. Sekiranya guru mengenali saya email kan pad
MUHAMAD ZULFAHMI BIN MOHD ALI: salam konvo ni sebenarnya brapa hari bulan?sy tgk kat aktiviti akan dtg dia tulis 14/10/2014 konvokesyen perdana..mcm na ni..dlm surat bln 11..
MUHAMMAD HAZIM BIN HASSHIM: jom sama-sama kita pi konvo nanti pada Nov 2014. Jumpa di PICC student IKM SIK
MUHAMMAD SYUKRI BIN OMAR: hadoii hoii pasal po konvo nni kne isi pekerjaan pulk ni ni hoiii ..!!